LFK Feuerwehreinsatzinfos OÖ voor Android

(0)
  • Beveiligingsstatus

Softonic-recensie

Een gratis programma voor Android, door Mopius Mobile.

De LFK Feuerwehreinsatzinfos OÖ app voor Android stelt u in staat om op de hoogte te blijven van de huidige inzet van de brandweer in Opper-Oostenrijk.

De app informeert u automatisch over de huidige inzet van de brandweer in Opper-Oostenrijk. De informatie is beschikbaar in een eenvoudig en gemakkelijk te begrijpen formaat.

De informatie die in de app wordt weergegeven, is beschikbaar voor alle vrijwillige brandweerleden en brandweervrienden.

Zodra er een opdracht in behandeling is, wordt de belangrijkste operationele informatie op de achtergrond opgeroepen en onmiddellijk weergegeven als een melding in het bovenste berichtengebied van uw mobiele telefoon.

Programma is beschikbaar in andere talen

LFK Feuerwehreinsatzinfos OÖ voor Android

• Gratis

• In Nederlands
  • V 3.4.0

(0)
  • Beveiligingsstatus

Beoordelingen about LFK Feuerwehreinsatzinfos OÖ

Heeft u geprobeerd LFK Feuerwehreinsatzinfos OÖ? Wees de eerste om uw mening te verlaten!

Verken Apps

Advertentie

De wetten inzake het gebruik van software verschilt per land. We moedigen het gebruik van dit programma niet aan of keuren het niet goed als het in strijd is met deze wetten.